Reacties
Reacties 201 - 238 van 238
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arno en Christien | Leuk om mee te lezen Miel en Riekie. Flink stofhappen… | 12 jul. '18 |
| Marie-Louise | Hoi Allebei Leuk om weer een stukje van jullie avontuur… | 12 jul. '18 |
| Anneke Setiowaty | laat die 'gravel road' daar maar blijven,… | 12 jul. '18 |
| Thiely | Ja die wegen die zorgen voor de vrouwen voor spanning… | 12 jul. '18 |
| Aline | Behoorlijk avontuurlijk! Maar dat hoort erbij hé! | 12 jul. '18 |
| Jos en corry | Hoi avonturiers. Spannende trip. Waren wij er maar… | 12 jul. '18 |
| Jose de kanter | Wat een fantastische trip zijn jullie aan het maken.… | 12 jul. '18 |
| Mariet van der Does | Hoi Riki en Miel Heel fijne reis toe gewenst geniet… | 10 jul. '18 |
| Anneke Setiowaty | lieve Riki en Miel, dank voor jullie reis up-date.… | 9 jul. '18 |
| Aline | Dat wil wel, camper voor de palmbomen. Hoop ook nog… | 8 jul. '18 |
| Jos en corry | G'day mates. Stja dat is me wat met dat vliegveld.… | 6 jul. '18 |
| Marie-Louise | Zo....een pittig vliegreisje peoples.....maar jullie… | 6 jul. '18 |
| Thiely | Dat moet natuurlijk zijn HAVE FUN.... Tot later | 6 jul. '18 |
| Thiely | De heenreis zit er op .Dat betekend dat je nu kan… | 6 jul. '18 |
| Toos | Jullie hadden ook meer met mij moeten gaan wandelen… | 6 jul. '18 |
| Toos | Genietuuuuuh | 6 jul. '18 |
| Adje | ik ga je zeker jullie ook volgen geniet er van adje | 5 jul. '18 |
| Jos en corry | Hoi Riki en Miel. Veel plezier daar in de Outback.… | 5 jul. '18 |
| Jacques.vanvugt. | Goedendag Riki en Miel, Leuk om te kunnen volgen,… | 5 jul. '18 |
| Ad en Ria Dijkers | Inmiddels al een heel eind van huis naar ik aanneem,… | 3 jul. '18 |
| Bianca | Top! Goede vlucht! Groetjes | 3 jul. '18 |
| Marie-Louise | Hey Allebei Nu dus al in Amsterdam om morgen uitgerust… | 2 jul. '18 |
| Anneke Setiowaty | beste Miel en Rike, zoals het spreekwoord zegt : 'de… | 1 jul. '18 |
| Thiely | Lieve samen. Geniet van je reis . Dat word een lange… | 30 jun. '18 |
| Anneke Setiowaty | Leuk en dank je wel dat ik langs deze weg jullie avontuurlijke… | 29 jun. '18 |
| Jac Suijkerbuijk | Jullie gaan genieten van de wereld. Fijne reis en… | 29 jun. '18 |
| Rinus Oosschot | de marathon wordt dit jaar niet zo leuk zonder jou.… | 29 jun. '18 |
| Chantal | Beste Miel en Riki, ik wens jullie nogmaals een hele… | 29 jun. '18 |
| Guus | Goede reis en een gezonde terugkeer. Take care, have… | 29 jun. '18 |
| Levien van Vlimmeren | Ik zie uit je jullie verslagen. Ga vooral genieten.… | 29 jun. '18 |
| Aline | Kijk weer uit naar de beeldende verhalen van Miel!… | 28 jun. '18 |
| Toos | Ik ga jullie helemaal volgen !!!! Wens jullie een… | 28 jun. '18 |
| Pasquale | Een ontzettend mooie, bijzondere, gezellige reis gewenst… | 28 jun. '18 |
| Anny | Wij wensen jullie een geweldige reis maar dat gaat… | 28 jun. '18 |
| Jose de kanter | Hoi Riki en Miel. Ga genieten van de vakantie en ik… | 28 jun. '18 |
| Riki en Miel van de Ven | Hoi allemaal. Allereerst weer onze hartelijke dank… | 28 jun. '18 |
| Guus | Ons reisschema in hoofdlijnen; We vertrekken vanaf… | 26 jun. '18 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier… | 24 jun. '18 |


- Thiely: Alles nog eens doorgelezen…
- Jolanda Dirven: Welkom thuis in etten-leur.…
- M. Hagedorn: Hai wat een prachtig reisverslag…
- Adje: en weer veilig thuis
- Anneke Setiowaty: Lieve Riki en Miel, dank…
Alle reacties »